Strona 1 z 9
Od wielu lat zajmuję się
wymyślaniem i organizowaniem różnorodnych zabaw, gier, konkursów, quizów,
tworzeniem łamigłówek, rebusów, szarad, krzyżówek, ćwiczeń, etc, które
wykorzystuję w mojej pracy pedagogicznej.
Poniżej przedstawiam kilka propozycji, które szczególnie przydatne są na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Ująłem je w zestawy, gdyż zastosowanie ich w określonej i zamierzonej kolejności pozytywnie wpływa na efektywność kształcenia logicznego myślenia, uwagi, koncentracji, pamięci i aktywnego uczenia się. Nadmieniam, iż kilka pomysłów jest mojego autorstwa, a wiele zaczerpnąłem z różnych źródeł (czasopism, książek, publikacji metodycznych, zajęć warsztatowych, w których byłem uczestnikiem...).
Poniżej przedstawiam kilka propozycji, które szczególnie przydatne są na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Ująłem je w zestawy, gdyż zastosowanie ich w określonej i zamierzonej kolejności pozytywnie wpływa na efektywność kształcenia logicznego myślenia, uwagi, koncentracji, pamięci i aktywnego uczenia się. Nadmieniam, iż kilka pomysłów jest mojego autorstwa, a wiele zaczerpnąłem z różnych źródeł (czasopism, książek, publikacji metodycznych, zajęć warsztatowych, w których byłem uczestnikiem...).