Wpisane przez: p. K. Szmyd
Odsłony: 725
Na karteczkach zadania, litery, pytania, daty wydarzeń historycznych, wzory matematyczne, wzory chemiczne, nazwy bohaterów literackich, wyrazy z trudnościami ortograficznymi. czy działania matematyczne możemy napisać, ale też przykleić karteczki lub nawet nadrukować.  Możemy wprowadzić dodatkowy aspekt rywalizacji.  Zastosujmy różne kolory karteczek. Każdy kolor to inna liczba przyznawanych za poprawną odpowiedź  punktów. Możemy dać wybór uczniom, którzy losują pytania. Ustalmy, że np. za kolor żółty uczeń otrzyma 2 pkt, za niebieski 3, a biały tylko 1, bo to najłatwiejszy stopień zadań. Przypomnijmy zasady...
Wpisane przez: p. Ewa Dereniowska, p. Katarzyna Szmyd
Odsłony: 755
ogrdek8
Drogie dzieci. Zakładamy hodowlę roślin. Wystarczy w domu przygotować doniczki z ziemią, podstawki, słoiczek z wodą, gazę, gumkę recepturkę, watę kosmetyczną. Sadzimy różne cebulki, pestki cytryny lub pomarańczy, wysiewamy nasiona kwiatów, warzyw. Rzeżuchę wysiewamy na watę. Fasolkę Jaś ,,sadzimy” na gazie lub w ziemi. Hodowlę umieszczamy w nasłonecznionym miejscu, odpowiednio podlewamy. Możemy też przygotować metryczki. Obserwujemy jak rosną. Oto nasze propozycje. Zobaczcie zdjęcia.
Wpisane przez: p. E. Juszczyk, M. Rodzeń, A. Kijowska
Odsłony: 793
zosta w domu
Zachęcamy do ciekawej formy pracy – interaktywne poznanie legendy. Kliknij w poniższy link, skopiuj go i wklej do okna przeglądarki: https://view.genial.ly/5e7e1769006df70d770983c8/interactive-image-zostan-w-domu-legenda-o-krolu-ryb
Przewiń na górę