Na karteczkach zadania, litery, pytania, daty wydarzeń historycznych, wzory matematyczne, wzory chemiczne, nazwy bohaterów literackich, wyrazy z trudnościami ortograficznymi. czy działania matematyczne możemy napisać, ale też przykleić karteczki lub nawet nadrukować.
Możemy wprowadzić dodatkowy aspekt rywalizacji. Zastosujmy różne kolory karteczek. Każdy kolor to inna liczba przyznawanych za poprawną odpowiedź punktów. Możemy dać wybór uczniom, którzy losują pytania. Ustalmy, że np. za kolor żółty uczeń otrzyma 2 pkt, za niebieski 3, a biały tylko 1, bo to najłatwiejszy stopień zadań.
Przypomnijmy zasady gry. Uczniowie grają w parach lub grupach. W tym przypadku w domu mogą grać z rodzeństwem z rodzicami, a nawet podczas lekcji zdalnej z nauczycielem. Po kolei z kubeczka wyjmują pasek, na którym zapisane jest działanie matematyczne, litera, liczba, wyraz z trudnością ortograficzną, części mowy, liczby rzymskie, przyklejony obrazek, zamalowany kolor, czy pytanie. W zasadzie w taki sposób możemy utrwalać wiedzę z każdego przedmiotu, przy okazji bawiąc się. Dobra odpowiedź pozwala na pozostawienie patyczka w swoich zbiorach. W przypadku złej odpowiedzi odkładamy patyczek do kubka, a w momencie wylosowania patyczka z napisem Kaboom odkładamy wszystkie dotychczasowe zebrane paski. Grę wygrywa ten, kto na koniec uzbierał najwięcej pasków/patyczków. Możemy grać do wyczerpania pytań lub przez ustalony wcześniej czas np. przez 10 minut.