KONKURS PLASTYCZNO-GRAFICZNY NA OFICJALNE LOGO PROJEKTU ERASMUS+
“PLAY WITH ME AND TEACH ME”
“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”
Regulamin konkursu
(wewnątrzszkolny)
CEL GŁÓWNY
Głównym celem konkursu jest przygotowanie LOGO projektu Erasmus+ “PLAY WITH ME AND TEACH ME” (“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”)
Projekt zakłada włączenie na stałe tradycyjnych, wielopokoleniowych gier i zabaw planszowych, dydaktycznych, logicznych, ruchowych do metod i form pracy z dziećmi na zajęciach lekcyjnych i poza nimi; po to by nieco odciągnąć młodzieży od wszechobecnych gier komputerowych blokujących ich rozwój społeczny i umiejętności interpersonalne.
GDZIE BĘDZIE WYKORZYSTYWANE LOGO?
Logo projektu będzie używane w dokumentacji związanej z projektem, promocyjnych materiałach, stronach internetowych oraz w innych typach materiałów multimedialnych związanych z projektem.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Konkurs skierowany jest do uczniów Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Krośnie
● uczniowie klas I-III
● uczniowie klas IV – VI
WYMAGANIA
● rysunek musi zawierać znak graficzny - nawiązujący do gier planszowych, dydaktycznych, zabaw wielopokoleniowych itp. oraz nazwę projektu – ERASMUS+ PLAY WITH ME AND TEACH ME (wyłącznie w języku angielskim)
● rozmiar pracy: format A4
● technika: dowolne techniki płaskie – rysunkowe lub malarskie (wyklucza się prace wykonane komputerowo)
● Każdy uczestnik może zgłosić jedną lub kilka prac.
Uczestnicy są zobowiązani do stworzenia nowego projektu (praca nie może być plagiatem)
PROCEDURY
● Każda praca powinna być na odwrocie czytelnie opisana: imię i nazwisko autora oraz klasa
i dostarczona do p. Małgorzaty Zych (IV-VI) lub p. Magdaleny Urbańskiej, p. Arlety Bałaban (I-III) w terminie do 26 lutego 2016r.
● Konkurs ma charakter wieloetapowy. Najlepsze prace, wybrane przez szkolne Jury podlegać będą głosowaniu i ocenie Jury międzynarodowego, w skład którego wchodzić będą również kraje partnerskie uczestniczące w projekcie. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju 2016r.