KONKURS PLASTYCZNO-GRAFICZNY NA PROJEKT OKŁADKI GRY PLANSZOWEJ
ERASMUS+
“PLAY WITH ME AND TEACH ME”
Regulamin konkursu
CEL GŁÓWNY
Głównym celem konkursu jest przygotowanie OKŁADKI (opakowania) gry planszowej, będącej produktem projektu Erasmus+ “PLAY WITH ME AND TEACH ME” (“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”), który zakładał włączenie na stałe tradycyjnych gier i zabaw planszowych, dydaktycznych, logicznych, ruchowych do metod pracy na zajęciach lekcyjnych i poza nimi.
CO POWINNA ZAWIERAĆ OKŁADKA?
Okładka w formie graficznej (plastycznej) przedstawiać powinna treści zawarte w grze planszowej.
Gra: Uczniowie wędrując po mapie Europy (z zaznaczonymi krajami uczestniczącymi w projekcie Erasmus+) stają na polach i odpowiadają na pytania quizowi, o różnym stopniu trudności z przedmiotów humanistycznych, artystycznych, matematyczno-przyrodniczych, ekonomicznych itd.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Konkurs skierowany jest do uczniów Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Krośnie
● uczniowie klas I-III
● uczniowie klas IV – VI
WYMAGANIA
● rozmiar pracy: format A4 lub A3
● technika: dowolne techniki rysunkowe lub malarskie (dopuszczalne również prace wykonane komputerowo)
● Każdy uczestnik może zgłosić jedną lub kilka prac.
● praca musi zawierać oficjalne logo projektu – ERASMUS+ PLAY WITH ME AND TEACH ME
PROCEDURY
● Każda praca powinna być na odwrocie czytelnie opisana: imię i nazwisko autora oraz klasa
i dostarczona do p. Małgorzaty Zych w terminie do 28 kwietnia2017r.
● Konkurs ma charakter wieloetapowy. Najlepsze prace, wybrane przez szkolne Jury podlegać będą głosowaniu i ocenie Jury międzynarodowego, w skład którego wchodzić będą również kraje partnerskie uczestniczące w projekcie. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju 2017r.