Konkurs plastyczno-graficzny na projekt okładki gry planszowej Erasmus+

Wpisane przez: p. Małgorzata Zych
Utworzono: 14 marzec 2017
Odsłony: 1710

logo

KONKURS PLASTYCZNO-GRAFICZNY NA PROJEKT OKŁADKI GRY PLANSZOWEJ

 ERASMUS+

“PLAY WITH ME AND TEACH ME”

Regulamin konkursu

CEL GŁÓWNY

Głównym celem konkursu jest przygotowanie OKŁADKI (opakowania) gry planszowej, będącej produktem projektu Erasmus+ “PLAY WITH ME AND TEACH ME” (“Baw się ze mną i ucz mnie – tradycja i nowoczesność w aktywizującym nauczaniu”),  który zakładał włączenie na stałe tradycyjnych gier i zabaw planszowych, dydaktycznych, logicznych, ruchowych do metod pracy na zajęciach lekcyjnych i poza nimi.

CO POWINNA ZAWIERAĆ OKŁADKA?

Okładka w formie graficznej (plastycznej) przedstawiać powinna treści zawarte w grze planszowej.

Gra: Uczniowie wędrując po mapie Europy (z zaznaczonymi krajami uczestniczącymi w projekcie Erasmus+) stają na polach i odpowiadają na pytania quizowi, o różnym stopniu trudności z przedmiotów humanistycznych, artystycznych, matematyczno-przyrodniczych, ekonomicznych itd.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Konkurs skierowany jest do uczniów Miejskiego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Krośnie

● uczniowie klas I-III

● uczniowie klas IV – VI

WYMAGANIA

● rozmiar pracy: format A4 lub A3

● technika: dowolne techniki rysunkowe lub malarskie (dopuszczalne również prace wykonane komputerowo)

● Każdy uczestnik może zgłosić jedną lub kilka prac.

● praca musi zawierać oficjalne logo projektu – ERASMUS+   PLAY WITH ME AND TEACH ME

PROCEDURY

● Każda praca powinna być na odwrocie czytelnie opisana: imię i nazwisko autora oraz klasa

i dostarczona do p. Małgorzaty Zych w terminie do 28 kwietnia2017r.

● Konkurs ma charakter wieloetapowy. Najlepsze prace, wybrane przez szkolne Jury podlegać będą głosowaniu i ocenie Jury międzynarodowego, w skład którego wchodzić będą również kraje partnerskie uczestniczące w projekcie. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju 2017r.

Przewiń na górę