Z okazji Dnia Babci i Dziadka odbyło się w naszej szkole spotkanie czytelnicze pt. „Czytanie łączy pokolenia”. Na spotkaniu tym przypomnieliśmy bajki, wiersze, rymowanki, wyliczanki, kołysanki, które wszyscy Polacy znają od pokoleń. Są to utwory naszego dzieciństwa. Wszystkie dzieci kochają tego typu wiersze za ich zabawne brzmienie, łatwość zapamiętywania, a także za absurdalność ich treści.
Przypominając autorów piszących dla dzieci sięgnęliśmy do twórczości poetów znanych i tych nieco zapomnianych, takich jak: Stanisław Jachowicz, Władysław Bełza, Teofil Stanisław...
Wpisane przez: p. Marta Kokosza, p. Agnieszka Miezin p. Anita Żywiec
Szczegóły
Odsłony: 1758
Piękne wiersze dla Babci i Dziadka
Kolejna odsłona konkursu to przecudowne spotkanie z lekturą wierszy dla babci i dziadków z okazji ich święta. To hasło tegoroczne j- wyjątkowej edycji konkursu recytatorskiego.
W dniu 22 stycznia b.r. konkursie recytatorskim organizowanym przez naszą szkołę udział wzięli uczniowie z krośnieńskich szkół podstawowych – SP 14, SP 10, SP 7, SP 13, SP4, SOSW. Celem konkursu jest rozbudzenie językowej twórczości u dzieci , prezentacja umiejętności, okazja do sukcesu, wspólna praca nauczycieli i...
19 stycznia odbył się w naszej szkole w ramach projektu Erasmus + Dzień Gier i Zabaw Naszych Dziadków.
Wydarzenie obejmowało także Święto Babci i Dziadka. I właśnie oni - Babcie i Dziadkowie, a także rodzice uczniów tłumnie przybyli w piątek o godz. 12.00 do naszej szkoły. Imprezę zaszczycił też swoją obecnością wiceprezydent miasta Krosna - pan Bronisław Baran. Zaangażowani w projekt nauczyciele oraz uczniowie przygotowali dla gości wiele niespodzianek .
Po przywitaniu zebranych przez pana dyrektora Roberta Guzika wszyscy mogli obejrzeć piękne Jasełka przygotowane i przedstawione przez uczniów klas Va i Vb pod opieką...
W styczniu 2018 roku, klasy III b i III e były w Muzeum Podkarpackim w Krośnie na interaktywnej wystawie ,,Świat zmysłów", przygotowanej przez Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ta niezwykła wystawa została podzielona na 3 części i każda z nich prezentowała inny aspekt działania zmysłów. Pierwsza część to ,,Receptory - rejestratory sygnałów dla układu nerwowego". Dzieci mogły zdobyć wiedzę o wadach wzroku, poznać budowę ucha, wyznaczyć własną krzywą słyszalności oraz zwiedzić ,,ogród zapachów". Druga - ,,Mono czy stereo", to modele prezentujące, jak bodźce płynące do mózgu z dwóch źródeł - dwojga oczu czy dwojga uszu - zwiększają jego...